oryginalny stand reklamowy - jak wyróżnić produkt ,,z tłumu"?

2022-05-11

Nie od dziś wiadomo, że reklama dźwignią handlu, a kupuje się oczami. Z tego względu dużo firm, chcących trafić do szerszej liczby odbiorców, czy też pokazać nową linię produktów decyduje się na prezentację wyrobów przy pomocy standów reklamowych. Dlaczego jeszcze warto je używać w życiu codziennym firm, na co zwrócić uwagę przy wyborze?

Stojaki reklamowe przykuwają wzrok — ale nie wszystkie

Dobry stand reklamowy nie pozwoli przejść obok siebie obojętnie. Ważne jest, aby zapadł w pamięć, ale też uwaga — ta pamięć produktu powinna mieć właściwy wydźwięk, kojarzyć się z klasą, jakością. Wykorzystuje się w tym celu różne triki marketingowe: chwytny tekst, zabawne obrazki, czy nietypowy, zaskakujący kształt stojaka. Jeśli zależy nam na wyróżnieniu produktu, przykuciu uwagi klienta i jednocześnie zwiększenia świadomości o marce stand sprawdzi się w tej roli idealnie.

Ważne jest w pierwszej chwili przed zleceniem produkcji zastanowienie nad tym czy będzie on wykorzystywany na zewnątrz, w pomieszczeniu. Jeśli w pomieszczeniu to czy przy okazji targów, w galerii handlowej, czy też tuż przy wejściu w formie witacza, ale też przewodnika po ofercie sklepu.

Jaki powinien być stand wyróżniający produkt z tłumu?

Dobrze dobrany do swej roli stand będzie prezentował coś konkretnego: albo firmę, albo jej usługę czy produkt, zawsze bowiem warto pamiętać stare jak świat maksymy, że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Oryginalne stojaki reklamowe można użyć jako miejsce na ulotki, a te o np. kształcie danego produktu zwrócą mimowolnie uwagę klientów nie tylko w biurze, czy sklepie, kinie zapadając im w pamięć. Można wykorzystać je podczas różnego rodzaju imprez plenerowych, targów biznesowych. Wśród branż wykorzystujących na co dzień ten typ reklamy zapewne będzie świat rozrywki, czyli kina, branża samochodowa, spożywcza, ale też firmy działające w świecie elektroniki użytkowej, czy warsztaty i apteki.

powrót